برچسب‌های NFC برای Galaxy S4
 
تکنولوژی جدید

 TecTile_BizCard_610x389

  TecTiles نام برچسب‌هایی می‌باشد که توسط فناوری NFC می‌توانند با گوشی‌های تلفن همراه که دارای این قابلیت باشند ارتباط برقرار کنند.
NFC تکنولوژی است که در کارت‌های بلیط مترو و اتوبوس استفاده می‌شود. به وسیله‌ی این تکنولوژی تنها کافی است کارت را به دستگاه کارت خوان نزدیک کنیم تا کارت با دستگاه ارتباط برقرار کند. ویژگی مهم این تکنولوژی این است که احتیاج نیست هردو وسیله (در اینجا کارت و دستگاه کارت خوان) دارای برق باشند. بلکه یکی از آن‌ها می‌تواند انرژی الکتریکی را به دیگری بدون سیم منتقل کند و مدار داخل آن را به کار بیندازد.
امروزه بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند دارای تکنولوژی NFC می‌باشند. که Galaxy S III, Galaxy Nexus, Galaxy S II, Galaxy S Blaze 4G, Nexus S و Galaxy S4 از آن جمله‌اند.
برچسب‌های TecTiles توسط شرکت سامسونگ در بسته‌های پنج تایی و هر بسته به قیمت ۱۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسند. این برچسب‌ها را می‌توان در هر جایی مثل کارت‌های ویزیت، دیوار، کیف و … چسباند.
اگر نرم‌افزار مربوطه بر روی گوشی نصب باشد با نزدیک کردن آن به برچسب، ارتباط بین گوشی و برچسب برقرار می‌شود. این برچسب‌ها می‌توانند اطلاعاتی را به گوشی بفرستند یا به گوشی دستور بدهند که فرایند خاصی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:galaxy , galaxy s4 , nfc , samsung , Samsung , :: 16:15
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 171
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 254
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 58751
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1